ochrona unijnych polskich znaków towarowych, w tym renomowanych, ochrona oznaczeń geograficznych oraz innych oznaczeń odróżniających,
ochrona wzorów wspólnotowych i przemysłowych, wzorów użytkowych, patentów, odmian roślin, topografii układów scalonych i innych praw własności przemysłowej,
ochrona praw autorskich, w tym oprogramowania,
ochrona firmy i pozostałych niematerialnych dóbr przedsiębiorstwa,
ochrona wizerunku oraz innych dóbr osobistych,
prawo reklamy, w tym ochrona przed reklamą wprowadzającą w błąd oraz nieuczciwą reklamą porównawczą,
ochrona tajemnic przedsiębiorstwa,
ochrona przed kopiowaniem produktu, rozpowszechnianiem nieprawdziwych
informacji, nakłanianiem do niewykonania umowy, ograniczaniem dostępu do rynku np. poprzez dumping czy tzw. opłaty półkowe oraz przed innymi postaciami nieuczciwej konkurencji.
opracowywanie umów licencyjnych i przeniesienia praw,
opracowywanie umów o stworzenie utworu,
podejmowanie środków prawnych na etapie przedsądowym w powyższym zakresie,
reprezentację w sądowych w powyższym zakresie,
obronę administratorów serwisów internetowych w sprawach karnych o naruszenia praw autorskich,
bieżące doradztwo w powyższym zakresie.
A także:
sporządzanie strategii ochrony praw własności intelektualnej, opiniowanie, prowadzenie badań podobieństwa i ryzyka naruszeń,
konsultacje projektów akcji reklamowych, uczestniczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych,
spory sądowe i arbitrażowe związane z naruszeniami praw własności przemysłowej, praw autorskich, tajemnic przedsiębiorstwa oraz zwalczaniem czynów nieuczciwej konkurencji, w tym nieuczciwej reklamy, także przed sądem Najwyższym,
postępowania w przedmiocie rejestracji znaków towarowych i wzorów przemysłowych w trybie krajowym, unijnym i międzynarodowym,
postępowania sprzeciwowe oraz w przedmiocie unieważnienia i wygaszenia praw własności przemysłowej przed Urzędem Patentowym RP, polskimi sądami
administracyjnym, włącznie z Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz organami UE: EUIPO I TSUE,
sporządzanie i negocjowanie umów dotyczących sprzedaży i innych form zbycia praw IP, z agencjami kreatywnymi i reklamowymi, umów licencyjnych, franczyzowych i specjalistycznych odnoszących się do poszczególnych branż, np. architektonicznej, farmaceutycznej, w sektorze FMCG, informatycznej,
• sporządzanie i negocjowanie umów transferu technologii, w tym chronionych patentami i jako poufne know-how, o prowadzenie badań R&D, o wspólności praw, umów delimitacyjnych czy o koegzystencji praw,
• audyty praw własności intelektualnej klientów oraz targetów w transakcjach M&A,